piątek, 30 sierpnia 2013

Jak upolować faceta? Po pierwsze dla pieniędzy. Janet Evanovich

Stephanie Plum to początkująca łowczyni nagród. BARDZO początkująca. Jakiś czas temu straciła pracę i teraz na gwałt potrzebuje pieniędzy. Skuszona 10 tysiącami dolarów postanawia zostać łowcą nagród. Jej celem staje się ktoś kogo dobrze zna - Joseph Morelli. W przeszłości doszło między nimi do konfliktu. Jednak zdesperowana kobieta postanawia wziąć tę fuchę i zaczyna się polowanie na Morellego, który jest oskarżony o morderstwo. Ścieżki Morellego i Plum kilka razy się stykają. Jednak Stephanie nie ma szczęście i nie udaje jej się doprowadzić Joe na posterunek. Na dodatek naraziła się paskudnemu typkowi, który chce jej zrobić krzywdę. A cała sprawa z morderstwem i Joe brzydko pachnie. Co więcej Joe jest zmuszony współpracować ze Stephanie, bo tylko ona może pomóc mu oczyścić się z postawionych zarzutów. Czy ta współpraca zmieni coś w ich relacji łowca - ścigany? I czy rzeczywiście Morelli jest niewinny jak się zarzeka?

To był naprawdę świetny wóz. I należał do Morellego. Uznałam, że to niesprawiedliwe, że taki zbieg jak on miał taki świetny samochód, a ja takie gówno.

Po tę książkę sięgnęłam z wahaniem. Początkowo myślałam, że jak na mój gust okaże się płytka. Okazała się całkiem przyjemna. I bardzo zabawna. A Stepanie jest najgorszą łowczynią nagród jaką świat widział. Na szczęście jest kilka osób, które jej pomagają. Sama książka jest wciągająca. Jak tak czytałam o pechowych perypetiach początkującej łowczyni nagród nabierałam przekonania, że ja sama lepiej bym sobie radziła. Gdyby taka fucha była dostępna u nas to chętnie bym się na to pisała. Cóż polecam tę książkę choćby dlatego, że na chwilę można oderwać się od szarej rzeczywistości.

Idealna noc, by w łóżku, z książką w dłoni, nasłuchiwać, jak deszcz bębni o szybę i schody pożarowe.

Tytuł polski: Jak upolować faceta? Po pierwsze dla pieniędzy.
Tytuł oryginału: One for the money
Autorka: Janet Evanovich
Wydawca: Fabryka Słów
Rok wydania: 2012
Cena: 34,90zł
Ilość stron: 343



 Na podstawie książki powstał film, w którym główną rolę gra Katherine Heigl. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz