środa, 14 sierpnia 2013

Zbiór mang ;-)

Kilka postów wcześniej zaprezentowałam moją domową biblioteczkę. Teraz postanowiłam pochwalić się moim skromnym zbiorem mang. Mam tutaj mangi po polsku, po niemiecku, po angielsku a nawet po japońsku. Są tu różne gatunki mang od shounen po yaoi a kończąc na hentai.

 Na zdjęciu widać tylko część mojego zbioru. Reszta mang, które posiadam jest tutaj:
  1. Czarodziejka z księżyca (moja pierwsza manga - całość 18 tomów)
  2. Dragon Ball (42 tomy)
  3. Video Girl Ai (15 tomów) 
  4. Vampire Princess Miyu (całość)
  5. X-1999 (tyle ile zostało wydanych po polsku)
  6. Ragnarok
  7. Wspomnienia demona (bardzo śmieszna manga)
  8. Gravitation (1-3 tomy)
  9. Mars (całość)
  10. Chobits (całość) 
  11. Wish (całość)
  12. Angel Sanctuary
  13. Hack
  14. Chirality
  15. Plastic Little
  16. Soul Eater
  17. Dengeki Daisy
  18. Kuroshitsuji
  19. Kroniki miecza 
  20. Gundam Seed (po angielsku)
Tak mniej więcej się prezentuj mój zbiór mang ;-)  I nadal zbieram, więc z czasem ten skromny zbiór się powiększy.

2 komentarze:

  1. TAK BARDZO ZAZDROSZCZĘ.

    Nie mam ani jednej T-T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że zbieram je już od kilkunastu lat. Mangi zaczęłam czytać jak miałam 7-8 lat, a oglądać anime jeszcze wcześniej głównie na kanale Polonia1. To były czasy ;-)

      Usuń