czwartek, 3 kwietnia 2014

Wampirologia. Prawdziwa historia upadłych

Jak już pewnie zauważyłyście jestem wielką fanką WAMPIRÓW. A wszystko zaczęło się od Edwarda Cullena, w którym byłam zakochana na zabój. Jakby się tak zastanowić to nawet zachowuję się trochę jak wampir. Zdecydowanie wolę noc niż dzień. I gdyby to zależało od mnie to zmieniłabym tryb życia z dziennego na nocny. Jestem więc 100% Fanpirem, który czyta książki o wampirach, ogląda filmy i różne programy dokumentalne. A teraz jestem też posiadaczką pięknie wydanej książki : "Wampirologia. Prawdziwa historia upadłych.", która zapoznaje nas z faktami o krwiopijcach. Tutaj zamieszam kilka zdjęć prezentujące tę wspaniałą książkę.

Oto księga traktująca o tych, co utracili łaskę Pana - krwiopijcach, znanych jako wampiry. Odszczepieńcach, od niepamiętnych czasów żyjących pośród nas i z wolna wysysających z nas krew, życie a wreszcie duszę. Wierzcie mi - nie jest to ani podanie ludowe, ani urojenie, lecz koszmar, z którego ludzkość musi się w końcu obudzić. Otworzyć oczy i poznać sekret znany dotąd jedynie nielicznym - prawdziwą historię upadłych.

Obrońca, 1900r.














Tytuł polski: Wampirologia. Prawdziwa historia upadłych
Tytuł oryginału: Vampireology
Wydawnictwo: Debit
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 32

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz