wtorek, 31 maja 2016

Książkowy przegląd - Maj 2016

Maj już za nami. Pogoda zwykle dopisywała i z chęcią korzystałam ze spacerów. Moim celem głównie były pobliskie księgarnie skąd udało mi się nabyć kilka książek. Jednak ten majowy stosik jest dość skromny są tu tylko nowości z ostatnich tygodni. 

1. Diabli nadali - Olga Rudnicka --> Jakoś nie przypadła mi do gustu i nie dotrwałam do końca. Musiałam przerwać w połowie. 

2. Promyczek - Kim Holden --> Nie tego się spodziewałam i raczej nie zaliczę jej do moich ulubionych. Jak najszybciej chcę o niej zapomnieć.

3. Wybierz mnie - Abbi Glines --> Dopiero się czyta :) 

4. Bez słów - Mia Sheridan --> Moje zdanie o książce w następnym poście

5. Grim. Płomień nocy - Gesa Schwartz --> Ostatni tom przygód gargulca Grima, na który czekałam ponad rok. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz