wtorek, 16 września 2014

Poza czasem i maska ...

Ostatnio wraz z premierą "Ukrytej bramy" postanowiłam odświeżyć sobie dwie poprzednie części. Przyznam, że jest to jedna z moich ulubionych serii o podróżach w czasie. O "Magicznej gondoli" można przeczytać w tym poście: Magiczna gondola . Bohaterami są Anna i Sebastiano, którzy podróżują w czasie na polecenie tajemniczych Starców. Cieszę się, że seria jest zakończona i w całości wydana po polsku. Niestety ostatnimi czasy niektóre wydawnictwa mocno mnie rozczarowują (AMBER). Ale wracając do tej cudownej serii podczas buszowanie w sklepie natknęłam się na śliczną maskę w stylu weneckim. Przyznam, że bardzo bym chciała pojechać do tego pięknego miejsca i przejść się tymi samymi ulicami co Anna i Sebastiano. Oczywiście nie odmówiłabym również przejażdżki gondolą. Kto wie może i ja natrafiłabym na czerwoną gondolę :) A na koniec wzięłabym udział w karnawale. Ach pomarzyć można. A tak wygląda maska, która przypomina mi o przygodach podróżników w czasie.


5 komentarzy:

  1. Świetna ta maska :D Chętnie zapoznam się z tą serią :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zapoznałabym się z tą serią. Niestety jak ty często zawodzę się na Amber. Wydają dwie części z serii, czasami tylko jedną i koniec. Strasznie mnie to frustruje. Widzę, że na półce stoją dwie części, ale już nie będzie tam następnych. Plus to, że nie wiem jak dana seria się kończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście jest frustrujące to co wyprawia wyd. AMBER. Ja najbardziej czekam na takie kontynuacje: Idealna chemia. Córka dymu i kości, Imperium wampirów, Ciemność przed świtem, Anioł. Jednak wątpię bym się doczekała. Dużo osób radzi mi zabrać się za czytanie po angielsku, ale dlaczego ja skoro jestem polką mam czytać książki po angielsku ?!

      Usuń
    2. Jest kontynuacja Idealnej chemii? Nawet nie wiedziałam.
      Córkę Dymu i Kości też chętnie bym dokończyła. Dwa tomy stoją na półce.
      Żeby czytać po angielsku trzeba znać dobrze język, a nie każdy ma takie zdolności - na przykład ja:(
      Zawsze zostają tłumaczenia nieoficjalne, ale żeby natrafić na książkę, która nas interesuje też trzeba mieć szczęście.
      Chociaż nie można narzekać tyko na Amber. Chociaż u nich chyba najwięcej jest takich pozycji. Na przykład książki Ally Carter czy cykl Córka Burzy R. Mead.
      Znak też nie wydaje kolejnych części. niektórych książek np. "Z ciemnością jej do twarzy", albo Prószyński i S-ka.

      Usuń
    3. Tak jest kontynuacja Idealnej chemii. Tyle tylko, że pozostałe dziw części są o braciach Alexa. Kolejność jest następująca: Rules of Attraction (Carlos) i Chain Reaction (Luis). I zgadzam się z Panią, że znajomość języka angielskiego (dobra) jest konieczna do czytania w tymże języku.Przyznaję, że ja też jestem noga z angielskiego. A najgorsze jest to, że tych dwóch książek nie znalazłam jako tłumaczenie nieoficjalne. Nic pozostaje nam tylko trzymać kciuki i mieć nadzieję, że wydawnictwa wezmą się w garść i dokończą przerwane serie.

      Usuń