poniedziałek, 2 września 2013

Książkowy przegląd miesiąca !!!!

Postanowiłam, że od teraz będę robiła książkowe przeglądy miesiąca. Czyli co takiego? Ilość przeczytanych książek (liczba, ilość stron), tytuły książek. Co więcej zaznaczę, które z przeczytanych książek przypadły mi do gustu, a które lepiej zapomnieć. Zacznę od sierpnia.

Ilość przeczytanych książek: 10

  1. Klan nieśmiertelnych - Joanna Rybak  (Moja recenzja)
  2. Jak upolować faceta? Po pierwsze dla pieniędzy - Janet Evanovich  (Moja recenzja)
  3. Po drugie dla kasy - Janet Evanovich  (Moja recenzja)
  4. Tak blisko ... - Tammara Webber  (Moja recenzja)
  5. Córka dymu i kości - Taylor Lainii  (Moja recenzja)
  6. Dni krwi i światła gwiazd - Taylor Lainii  (Moja receznja)
  7. Delirium - Lauren Oliver  (Moja recenzja)
  8. Królestwo łabędzi - Zoe Marriott  (Moja recenzja)
  9. Zawód: Wiedźma. Cz.1 - Olga Gromyko  (Moja recenzja)
  10. Zawód: Wiedźma. Cz.2 - Olga Gromyko  (Moja receznja)

Ilość stron: 2592 (Nieźle)

Ilość książek kupionych:  8

Ilość książek pożyczonych lub wymienionych: 2

Najlepsza przeczytana książka: Tak blisko ... - Tammara Webber

Najgorsza przeczytana książka: Brak :)

Książka, którą najtrudniej było zdobyć: Zawód: Wiedźma. Cz.1 i 2 (Kupiłam dopiero jak był dodruk)

Ilość recenzji: 10 (Wszystkie opublikowane na blogu)

I tak mniej więcej prezentuje się moje czytanie w sierpniu. Dużo tych książek, co? Ale u mnie jest tak, że codziennie czytam. Nie umiem przeżyć dnia bez przeczytania choćby jednego rozdziału.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz